Je klant
verwacht
Dat je haar
lievelingskleur kent
Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

Maar hoe personaliseer je? Dat vraagt om inzicht in elke stap van de customer journey. Daarmee kan je jouw klant of prospect op het juiste moment benaderen met relevante aanbiedingen van producten die
aansluiten bij zijn wensen: de ultieme doelgroepsegmentatie. Met een meer tevreden, loyalere klant en meer omzet als resultaat. De beste ervaring leidt immers tot winst!

Alles weten van jouw klant?

Be Personal

Alles weten van jouw klant?

Elk contactmoment is een verrijking van je klantdata: wanneer is iemand online en welke producten bekijkt hij? De volgende stap is om daar nuttige inzichten uit te filteren. Dan kom je erachter dat iemand vaak aan het einde van de werkdag jouw webshop bezoekt of vooral eind mei specifieke producten bekijkt. Heeft dat misschien te maken met zijn verjaardag?

Door klantdata te verzamelen en analyseren, kan je daar nuttige inzichten uit filteren. De basis voor meer Customer Engagement. Want nu weet je wanneer een klant waar is en wat zijn interesses zijn. Daardoor kan je met hem meedenken en relevantere aanbiedingen doen.
 

Dat kan op elk volgend contactmoment, van de oriëntatiefase tot de nazorg. Onderscheidende customer intimacy, waardoor jouw klant de volgende keer weer bij jou aanklopt. Niet om de prijs, maar omdat jij hem kent en weet wat hij belangrijk vindt.

Be Personal

  • Creëer een compleet klantbeeld
  • Bied gepersonaliseerde en relevante content
  • Maak ieder contactmoment persoonlijk  
“ By reaching out to customers on a more targeted, personal level the recovery rate of abandoned carts decreased. Leading to a 47,1% increase in revenue. ” - Director Digital Communication, Patrizia Pepe
Be Personal: Meer dan personalisatie alleen!
Een persoonlijke benadering gaat verder dan personalisatie. Je klant verwacht dat je hem continu verrast. Hoe pak je dat aan? Door een passende persoonlijke benadering op ieder touchpoint in de customer journey. En dat gaat veel verder dan het gebruik van iemands naam in de aanhef van de nieuwsbrief.
Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie
Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.
Meer informatie
Hallo, ik ben Marie José Veerhuis en je kunt met mij contact opnemen voor meer informatie over Be Personal. Ik sta je graag te woord!

T +31 (0)6 114 07931
E Marie-Jose.Veerhuis@Ctac.nl